Diskuze
Přispívat do diskuze mohou jen přihlášení uživatelé.
Na natežení jednoho drátu, odšroubování a zašroubování dvou šroubů je třeba titul ING.

to je nad mé schopnosti implantovat měřič tlaku oleje.Helmut- to máš pravdu je jednoduší měnit vačku než trochu přidat plyn

to vím, a proto ho nemám, akorát by mě sralo, že se to nemaže
Helmut- tak to je blbý, protože kdyby jsi ho měl tak by jsi viděl, že Big při teplotě nad 100(teplota v terénu se pohybuje 110-140stupňů), otáčkách 1600 nebo ve velkém naklonu moc nemáže zejména vačku

nemám
Helmut-máš tam kontrolku tlaku mazání?????
to není přidřený, prostě je to ojetý. Na mazivo sem pedant před každým vyjetím kontroluji hladinu.
hugila: tihle kluci by Ti moli pomoci tunit podvozek.. http://www.motonet.cz/dokumentace/sortiment-znacky-2010/k-tech-prvky-odpruzeni/
Helmut- to není zajetý, ale pěkně přidřený
asi někdo špatně mazal

Helmut tojsi vzal z gruntu

tak vypadá správně zajety stroj
http://www.facebook.com/album.php?aid=2077238&id=1454632345&l=a376554f54Hugila dnes jsem se na to ptal problém je že ty pružiny jsou kalené a oni to nedělají ale v Přerově je jedna firma ale neznám název takže sorry

ruce svrbý, na stroje padá prach v kolech si pavouk splétá sítě. Času není práce mnoho..

Hugila zjistím a ozvuse

zbytečná práce to bude. To je mi už teď jasné, ale aspoň jedno vyjetí bude krásné...
stehnoo: materiál chromkřemíková ocel, délka 505 mm, průměr 43 mm, tlouštka drátu cca. 5,1-5,2 mm, tuhost 6,0N/mm..počet závitů nevím
...ale měla by jít stlačit o 300mm...
Krtek:....ty pudeš
Helmut: no jenom aby to nebyla zbytečná práce, se s tím párkrát vyválíš a máš po laku.)
Hugilo, lak je u mě otázka pár hodin práce, nestojí to peníze tak proč se nezkrášlit.

Kategorie: motoristické sporty
Návštěv: 67511
Dnes: 0
Online: 1


to ne jen bych se musel pídit po tom, které šrouby, jakej drát a věci s tím související. Ale asi to udělám..