Diskuze
Přispívat do diskuze mohou jen přihlášení uživatelé.
to ti nepomuze

šak říkám SKORO
....všichni víme, že nejlíp ze všeho táhne Big, pak dlouho nic, a pak jsou teprv proudové letadla a lokomotivy 
Hugilo snažíš se o nemožné )))tak jsem od mého mechanika obdržel jako sponzorský dar nové přední 15 zubové kolečko JT za cenu 266,-kč....běžná cena kolem 500,-
ted afrika bude táhnout skoro jako Big 
haha, se podívejte na soupisku Sandrally, kdo jede mezi bennym a mirou

zítra nemůžu, když tak v nedělu
prodam mitas ef06 90/90/21 a ef05 140/80/18 sada 1800kc
dám si nějaký pěkný film

cus bus. dame neco zitra???
ted sem koukal, a když se odhlásí Black a ještě nějací další 3 lidi, tak na Sandrally můžete zazávodit s Baskrem

hugila:hostýnky dát klidně můžem,na turisty se můžem...
Stejně většinou jezdím,kde moc lidí nechodí
se mnou je to v poslední době těžký,nebo spíš s mým časem
Řešil jsem nějaké problémy,takže sem se ani tady na stránkách moc neukazoval a teď mám nějaké budování na baráku,takže si budu muset občas nějaký ten čas udělat
dolů ke Bzencu to mám trochu z ruky,je to kus po asfaltu,a to moc nemusím

byl jsem dnes jen tak na hodku na Přívozu, honil jsem tam jedno čtyřkoláka....neměl šanci
v pátek jedině v podvečer 
mám celý týden času až až...

Ejjj Helmu te skoda veliká
vidím to tak že si měsíc odpískany,minimálně,já su taky jakysi zasekany vikendy vubec nehrozí,ale kdybi měl někdo možnost v tydnu dejte vědět?co takhle teno pátek klem oběda chitne se někdo? 
ve stovce seskocil z motorky a myslel ze to rozbeha

já taky

madman: a co tak dát někdy hostýnky, když bude přiměřeně hnusné počasí, aby tam nebylo moc turistů?
kuci, řekněte někdo madmanovi jak se to stalo, já sem zrovna koukal po zajícovi

Helmut:nic konkrétního jsem se tu nedozvěděl,cos nacvičoval,žes skončil na zemi a odnesla to ruka
Že by nepřiměřená rychlost
Tak se rychle uzdrav
Pánové,kdy dáme Vizovice
Jezdíte pořád někam dolů do prdelkovic a pořádný terén šidíte